Jeroen Mirck van Adformatie naar Emerce
Jeroen Mirck, redacteur bij Adformatie en fanatiek blogger en twitteraar, wordt per 1 april chef redactie bij Emerce. Mirck kondigde vandaag zelf zijn overstap aan op het mede door hem geinitieerde en gedragen Adfoblog.
Jeroen Mirck, die Suzan Borst vervangt, heeft iets langer dan drie jaar bij Adformatie gewerkt als marketingredacteur, en had ook de thema’s retail, sponsoring, marktonderzoek en events in zijn portefeuille. Het is duidelijk dat Jeroen zijn passie voor nieuwe media volgt. Emerce richt zich meer dan Adformatie op nieuwe media en is ook een stap verder als het gaat om de integratie van online en print. Ben erg benieuwd naar de verdere ontwikkeling van Adfoblog nu de drijvende kracht achter dit blog verdwijnt.
Jeroen, heel veel succes en we spreken elkaar snel!
Dank je wel, Marco. We spreken elkaar inderdaad snel!
‘Er staat iets te gebeuren’ zei je al glimlachend…
Geweldig! Gefeliciteerd! Maak er een suc6 van! (en daar heb ik geen twijfel bij)
Erwin
Wow! Da’s een forse aderlating voor Adfo ben benieuwd of en hoe dat gecompenseerd gaat worden. Heel veel succes Jeroen. Chef d’equipe een mooie stap voor je.
Van harte Jeroen!
@jeroenmirck: van harte! 😉
Yo J. coole move! Succes gozert…
Overigens zo’n impuls kan Emerce wel gebruiken.
Van harte en veel Succes, Jeroen!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!