Online Marketing explosie in Panama* tijdens dé Nieuwjaarsborrel 2009
Het was een gezellige boel tijdens de Nieuwjaarsborrel 2009 vorige week dinsdag in Panama. 212 Amsterdam, IAB, IPAN en STIR hadden in samenwerking met TAPPS hun leden en iedereen die het maar leuk vond uitgenodigd om te borrelen, bij te praten en visitekaartjes en ideeën uit te wisselen voor 2009.
Dat het merendeel van de aanwezigen zich bezighoudt met dezelfde vraagstukken voor 2009 is duidelijk terug te zien op bovenstaande video. De verwachtingen over de bestedingen van marketingbudgetten, de effecten van de kredietcrisis op online marketing en de vraag hoe de toekomst van netwerken eruit ziet komen voorbij.
De capaciteit van Panama* werd op de proef gesteld met zeker 800 gasten waardoor het lekker warm werd binnen. We hadden er natuurlijk niet op gerekend dat airco nodig zou zijn als het buiten steenkoud is. Puntje voor volgend jaar want dan gaan we proberen de reservelijst, waar dit jaar 400 mensen op stonden te wachten, er ook bij kunnen.
Voor degenen die er waren, bedankt voor een leuk feestje! Voor degenen die er niet waren, hopelijk zijn jullie er volgend jaar bij. Dan wordt het nog leuker!
Bekijk hier de foto’s van de Nieuwjaarsborrel 2009.
Geschreven door Lisa Dijkstra en Jan Bruin, Traffic4u, Video geproduceerd door: Yune Branded Content
Jammer genoeg niet gelukt om aanwezig te zijn. Ik hoorde wel dat het erg heet binnen was en dat niemand naambordjes had? Dat
Damn, zit ik een video met die rare pokens; als ik dat had geweten 😉 Verder leuke video!
@ Erdinc: Als je de video bekeken had dan wist je het. Voldoende drankjes om lekker mee af te koelen en naambordjes zijn zoooo 2008 🙂
Een leuk videoverslag van de happening. Was helaas door griep geveld en heb mn kaart aan de organisatie teruggegeven.
Yawn, nog nieuws over Second Life?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!