Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Hét geheim van een goede branded podcast

Hier moet je live bij zijn: kom op 1 november naar The Dutch Podcast Conference. Er zijn nog tickets, maar wees er snel bij!

20 oktober 2022, 10:06 1516 x gelezen

Dinsdag 1 november 2022 – B Building Amsterdam. Tijdens The Dutch Podcast Conference krijg je alles te horen over podcasts: opzet, productie, de succescases, de effectieve impact op je merkcommunicatie en de verdienmodellen. Airborne, Tambr, Springcast, Salesforce en Markteffect komen spreken. Er is een pitch-your-podcast stage en er is veel ruimte om te netwerken met makers, bureaus, onderzoekers en adverteerders!

De dilemma’s van Appie

Laat je het geluid van een kogel horen als je het verhaal vertelt van een gruwelijke supermarktoverval, waarbij twee vakkenvullers om het leven kwamen? Dit is slechts één dilemma die podcastmaker Marc Adriani tegenkwam bij het maken van zijn podcast Appie. Adriani vertelt over de totstandkoming van de podcast Appie en dan met name over de keuzes die je als maker van de podcast moet maken. Het gaat over de ideale lancering, de juiste PR, het gebruik van geluid, het belang van nabestaanden, de persoonlijke verhaallijn en de eigen mening van de maker. In een openhartige presentatie neemt hij je mee langs de verschillende dilemma’s.

Bekijk het programma en bestel je kaarten!

Cases: Verborgen verhalen en Expeditie Oceaan

Een ander voorbeeld uit het programma? Marvin Jacobs, Co-founder en Creative Director bij Airborne, neemt je mee in de belangrijkste ontwikkelingen in digitale audio en presenteert aan de hand van aansprekende cases – zoals Verborgen Verhalen en Expeditie Oceaan – de extra waarde die podcasts toevoegen aan de middelenmix van adverteerders.

Bestel hier direct je tickets!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!