’15 minutes of fame’ met Lexus

9 september 2005, 13:19

15 minutes of fame met LexusLexus biedt sinds 3 sept. de mogelijkheid om foto’s op te laden die vervolgens verschijnen op het gigantische Reuters-scherm op Times Square in NY.

Deelnemers die hun foto opladen kunnen oa. een nieuwe 2006 Lexus IS winnen, de wagen waarom het allemaal draait.

Alle foto’s vormen samen een mozaiek. De deelnemers ontvangen een e-mail die hen toelaat om hun foto op te mozaiek te lokaliseren via de website of via een live web cam. En natuurlijk zullen ze dan de link snel forwarden naar hun vrienden en familie.

Waar zouden ze dit concept vandaan gehaald hebben?

Categorie
Tags

1 Reactie

    Robbert

    Je kon al langer een foto van je zelf laten maken in het Times Square Visitor Center waarna je foto op een scherm op het plein werd vertoont in een filmpje, niet echt wereldschokkend vernieuwend dus dit 🙂


    9 september 2005 om 14:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!