Aandacht = Bekend Merk x Spanning x Humor x YouTube

2 augustus 2006, 16:09

Je bedrijf gaat bijna live en eigenlijk het enige wat je nodig hebt, is een PR-stunt. Wat doe je? Je bedenkt een plan : Aandacht = Bekend Merk x Spanning x Humor x YouTube. En zo kon het gebeuren dat Cambrian House Google wilde bedanken door eigenhandig 1000 pizza’s op de Google Campus te bezorgen…

Ewout Wolff
Eigenaar bij Onedaycompany

Ewout Wolff kent het online marketing vak vanuit de praktijk: de afgelopen 20 jaar heeft hij ervaring opgedaan met bedenken en (vooral) realiseren van nieuwe online concepten. Als interim online marketing manager heeft hij gewerkt voor De Efteling, Philips, TomTom, Centraal Beheer, Freo, AXA, Alliander, Leasit, DLL en Auping.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Ulco

    Behalve een leuke PR stunt ook nog eens een heel leuk idee. Soortje community-based projectontwikkeling, in ieder geval vernieuwend. Ik ben benieuwd of het wat wordt als ze echt live gaan.


    2 augustus 2006 om 18:02
    Marien (CaseFX)

    Jammer dat ze weg gestuurd worden, zoiets moet je toch applaudisseren ?

    Tsjah, bedrijven, beveiliging, uptight 🙂


    2 augustus 2006 om 21:37
    KJ

    Op zich een leuke actie, maar het filmpje vond ik maar zozo. Na het bekijken had ik geen idee wat Cambrian House voor bedrijf was. Eerlijk gezegd dacht ik dat het misschien een soort nieuwe Domino’s was die ging laten zien dat ze 1000 pizza’s tegelijk warm konden afleveren. Aan de andere kant, het greep me wel zo dat ik even op hun site ben gaan kijken en erachter kwam wat ze wél ongeveer doen.


    3 augustus 2006 om 06:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!