Virtuele etalage in de Bijenkorf

Virtuele etalage in de Bijenkorf
, ING Groep
@evr

Vanaf vandaag tot maandag 28 augustus is er in de Bijenkorf een virtuele etalage ingericht van jeansmerk Lee. Lee vertaalt de ‘Lee Makes History-campagne naar de winkelstraat. De hoeketalage op de Dam is door CityScape Media getransformeerd in een virtuele wereld waarin niets is wat het lijkt. Met projectie veranderen gewone mensen in superheroes, uiteraard gekleed in Lee jeans. De holografische projectie maakt het mogelijk om mensen, producten of andere voorwerpen op levensgroot formaat te projecteren. Door projectietechnieken lijkt het voorwerp of de persoon in de ruimte te zweven, wat voor zeer spectaculaire effecten zorgt. Check deze posting om een idee te krijgen van dergelijke promoties.

 

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 9 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.