Workshop Chatbots tijdens Picnic 06

Workshop Chatbots tijdens Picnic 06

Op vrijdag 29 september, op de middag van de laatste dag van het driedaagse Picnic 06 evenement (ook wel Cross Media week) kunnen deelnemers via een blik in de toekomst zelf bepalen wat kunstmatig leven nu al voor hun merk kan betekenen. Dit in een speciale workshop over chatbots.

Als partner van Picnic06 organiseert MediaRepublic deze workshop (en is dan ook te vinden op de site onder ‘partner events). Yme Bosma (business manager Eccky bij Media Republic) en ik zullen deze workshop faciliteren en hebben - naar ons idee -  een leuke middag voorbereid.

Tijdens deze gratis twee uur durende (14:00- 16:00) workshop dompelen we de deelnemers onder in de onstuimige groei van kunstmatig leven. Chatbots komen natuurlijk aan de orde maar we zullen ook voorbeelden laten zien van robots waarbij je op straat je hoofd nog even verlekkerd zou omdraaien. Maar het wordt geen science fiction middag. Kunstmatig leven is iets dat merken niet zal ontgaan en ook iets waarvan we nu al volop vroege vormen zien. Daarom hebben we enkele interessante cases (waaronder Yvette van de Rabobank). In kleine groepjes gaan de deelnemers zélf vervolgens nadenken over het gebruik van intelligent leven in hun communicatie met de consument. Visionair, inspirerend én tegelijkertijd praktisch. Dat is de doelstelling die we hebben gesteld.

Onder de deelnemers verloten we een Roomba, een robo-stofstuiger die op eigen houtje je huis stofzuigt (met dank aan de leverancier iRobotStore). Het maximaal aantal deelnemers is gesteld op 50. Zoals gezegd is de inschrijving gratis maar dus wel beperkt. Schrijf je dus snel in via het registratieformulier.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 9 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.