Haico Pols en Sander Prinsen starten Storm MC

26 oktober 2006, 08:51

Per 1 november is Groningen een marketingbureau rijker, want dan beginnen Haico Pols en Sander Prinsen onder de naam Storm Marketing Consultants. StormMC adviseert onder de slogan “Een frisse kijk op uw offline en online marketingbeleid” over marketing.

Tot gisteren waren Sander en Haico als respectievelijk manager sales & marketing en manager search advertising werkzaam bij Traffic4u. We bedanken Sander en Haico voor hun inzet en collegialiteit, verheugen ons op de toekomstige samenwerking en wensen ze veel succes en vooral plezier met StormMC!

Marketeer voor betekenisvolle bedrijven.

Categorie
Tags

11 Reacties

    Sander Prinsen

    @Remi/ Traffic4u Team bedankt voor je hartelijke woorden.

    Hieronder het officiele bericht:

    Pols en Prinsen verlaten Traffic4u

    Per 1 november stoppen Haico Pols en Sander Prinsen bij zoekmachine marketingbureau Traffic4u. De twee MT leden, die aan de basis stonden van het succes van Traffic4u, starten gezamenlijk een nieuw marketing bureau; StormMC

    StormMC adviseert en begeleidt klanten bij de ontwikkeling en implementatie van een resultaatgerichte online marketingstrategie. Afstemming op de offline marketingactiviteiten en een langere termijn visie staat hierbij centraal.

    Pols was de afgelopen 3 jaar verantwoordelijk voor de opbouw en de resultaten van de afdeling Search Advertising. Daarnaast was hij actief als senior consultant voor een aantal strategische klanten. Prinsen was in de rol van Sales en Marketing Manager de afgelopen 5,5 jaar verantwoordelijk voor het commerciële beleid van Traffic4u.

    Met de genomen stap verwachten de heren een nieuwe persoonlijke uitdaging te vinden in het adviseren van ondernemingen op een breder marketinggebied. Meer informatie over StormMC vindt u op: http://www.stormmc.nl


    26 oktober 2006 om 09:27
    BasPaauw

    Sander, Haico, Gefeliciteerd en veel succes! Wanneer is het feestje? 😉


    26 oktober 2006 om 10:27
    Barry

    Haico en Sander, leuk dat jullie dit gaan starten en veel succes toegewenst natuurlijk.

    Maar om toch een kritische noot te plaatsen, wat is de nieuwswaarde hiervan? Zijn er niet dagelijks vele mensen (ook uit de internetmarketingsfeer) die een bedrijf starten of overstappen…?


    26 oktober 2006 om 11:06
    tristan

    Goede stap dat jullie gelijk in de Helpmancentrale zijn gaan zitten.

    Wellicht kan jullie website alleen een opfrisbeurt gebruiken om bij de professionaliteit van jullie bedrijf aansluiting te vinden?


    26 oktober 2006 om 11:33
    Sandra Hofstede

    Sander, Haico, Veel succes met StormMC en bedankt voor de prettige samenwerking!


    26 oktober 2006 om 12:14
    Gerben

    @Sander,

    Van harte, het lijkt wel of de hele SEM wereld van werkplek veranderd 😉


    26 oktober 2006 om 17:09
    media

    Sander en Haico, ook van deze kant gefeliciteerd! Maar wat gaan jullie nu precies doen? “Adviseren van ondernemingen op een breder marketinggebied” is wel erg breed.

    Sluit me aan bij Gerben, de hele SEM-branche lijkt te schuiven. What’s up?


    26 oktober 2006 om 17:17
    Rein

    Ha Sander, heel veel succes we komen elkaar wel weer tegen.


    27 oktober 2006 om 04:54
    Haico Pols

    @ Marco

    Bedankt voor de felicitaties. Hieronder vind je meer achterinformatie over de totstandkoming van StormMC. Laten we snel een keer afspreken.

    In onze tijd bij Traffic4u hebben we veel met (potentiële) klanten om tafel gezeten. Tijdens de gesprekken merkten we dat er gebrek aan kennis en ervaring is op het gebied van online marketing. Veel bedrijven hebben er al wel mee geëxperimenteerd maar de mogelijkheden voor het inzetten van online marketing als structurele lead/sales generator worden vaak nog niet optimaal benut. Dit is het eerste punt waar we ruimte zien.

    Verder is een van de grootste voordelen van online marketing de meetbaarheid. Bedrijven meten vaak wel wat zaken door, maar een goede rapportage en evaluatie van de cijfers wordt vaak nog (te) beperkt gedaan. We gaan klanten helpen het meettraject (verder) op poten te zetten en daarbij de cijfers van alle (online) kanalen bundelen in overzichtelijke management rapportages op basis waarvan kan worden geëvalueerd en vervolgacties kunnen worden uitgestippeld.

    Derde en laatste punt is het feit dat we hebben gemerkt dat on- en offline activeiten niet goed parallel lopen, terwijl het juist heel erg een versterkend effect kan hebben. StormMC heeft de focus op online marketing, maar de afstemming op de offline marketingactiviteiten vormt hierbij een belangrijk onderdeel.

    Concluderend: We hebben gemerkt dat veel bedrijven nog zoekende zijn op bovenstaande gebieden en daar wil StormMC inspringen. De kennis van doelgerichte online marketing die we hebben opgedaan komt hier goed van pas. We informeren klanten over de mogelijkheden van online marketing en adviseren hoe, wat en wanneer ze de kanalen het beste kunnen inzetten, op basis van de doelen die gesteld zijn.


    27 oktober 2006 om 05:59
    Dennis Kramer

    Goed hoor mannen! Veel succes daar in Grun! Spreek jullie snel.


    27 oktober 2006 om 06:48
    Gerben

    @Marco,

    Ik denk dat de uitleg van Haico alles al zegt.

    Mensen werkzaam in de SEM branche komen bij veel bedrijven welke enigszins ervaring hebben met Online Marketing. Echter, deze bedrijven beginnen meestal met SEM (goede zet hoor mensen!)…maar krijgen daardoor vaak ook weer nieuwe vragen.

    Deze vragen komen dan vaak weer bij de SEM mensen terecht, bijvoorbeeld als er een nieuw product gelanceerd wordt, dan bellen ze de SEM specialist om meer budget af te geven voor een extra campagne.

    Pas dan ga je nadenken, he! is dat wel een goede zet voor dit nog relatief onbekende product? Niemand zoekt er nog naar….moeten we het niet eerst vanuit de Awareness vermarkten!? Dus een virale campagne starten bijvoorbeeld? Etc, etc….

    Door veel leergeld te ontvangen van je klanten krijg je zelf veel kennis en komt er vanzelf een moment dat je zelf gaat inzien dat SEM inderdaad maar 1 onderdeel is van een heel Online Marketing strategie.

    Op het moment dat je dat doorhebt snap je ook dat SEM als een crossmediaal instrument gebruikt dient te worden bij andere Online Marketing varianten.

    En dan…………….gaan we onze kennis elders vermarkten….waarbij dan SEM uiteraard een belangrijke rol blijft spelen.

    @Haico, enigzins mee eens?


    27 oktober 2006 om 09:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!