Terugblik op eerste Nederlandse Webanalyticscongres

4 juni 2007, 03:52

Samen met Eric Peterson tijdens eerste Nederlandse Webanalyticscongresin ZeistHet is altijd afwachten hoe een eerste congres over een bepaald onderwerp valt. Is er voldoende interesse bij bezoekers en sponsors? Op welk niveau steek je de presentaties in? Er is geen vergelijkingsmateriaal dus je zult een aantal keuzes moeten maken. Ben dan ook erg blij met de positieve feedback die ik inmiddels heb gekregen op het eerste Nederlandse Webanalyticscongres dat afgelopen week plaatsvond in Zeist.

Jethro weet inmiddels te melden dat er rond de 200 mensen zijn geweest waaronder veel Twinkle lezers, Webanalytics consultants (ca. 20% volgens de organisatie) en de belangrijkste softwareleveranciers (Google, Moniforce, Omniture en Visual Sciences).

Naast het uitgebreide verslag op dit weblog (meest gelezen bericht van afgelopen week!) zijn er inmiddels verslagen te vinden van Erwin Boogert (Emerce), Eduard de Wilde, Ton Wesseling, Aurélie Pols en last but not least Eric Peterson. Voor de liefhebbers is inmiddels de presentatie als pdf-bestand van Peterson te downloaden.

Iedereen die heeft meegewerkt aan het succes van dit eerste congres wil ik bij deze nogmaals bedanken!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    daniel@clickvalue.nl

    Vond het een zeer geslaagd congres.

    Als bezoeker van internationale events kan ik beamen dat het goed meekan met de andere events. Het niveau van de keynotes was zeker goed genoeg voor zowel de US als UK versies van Emetrics.

    Qua opkomst kan het met 200 bezoekers zeker wedijveren met de Europese emetrics congressen.


    5 juni 2007 om 06:05

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!