Intomart GfK neemt Daphne over

6 september 2007, 14:50

Adformatie meldt vandaag dat Intomart GfK het bureau Daphne Communication Management van Arie den Boon heeft overgenomen. Eerder dit jaar nam Intomart GfK al het failliete Verify over en nu dus Daphne (via: mediaonderzoek.nl).

Daphne is bekend om de effectmetingen van mediacampagnes. Op basis van deze metingen worden adverteerders in staat gesteld hun campagnes tijdig bij te sturen om de uiteindelijke doelstellingen te realiseren. Via het internationale netwerk van GfK kan de dienstverlening van Daphne op grotere schaal aan de man gebracht worden. Intomart GfK kennen we vooral van het kijk– en luisteronderzoek, online bereiksonderzoek en recentelijk het printbereiksonderzoek.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!