Viral Friday: Mascha Vang vs Solarium

30 november 2007, 08:00

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor Kræftens Bekæmpelse met Mascha Vang vs Solarium. Het Deense model en lustobject Mascha Vang gaat uit de kleren in een viraal reclamefilmpje van de Deense Kankerstichting. De campagne tegen solaria wordt gevoerd onder de slogan “Wit is het nieuwe bruin”. Op plek 2, Toom Baumarkt. Een overenthousiaste Duitse doe-het-zelver knutselt met de materialen van Toom Baumarkt zijn eigen verkeersdrempel in elkaar in een poging de prijs van 5000 euro te winnen. Goeiemoggel van KPN maakt de top 3 deze week compleet. Eergisteren riep Reclameweek het TV spotje van 40 seconden uit tot virale tophit. Het filmpje doet het erg goed online en is meer dan 300.000 keer bekeken.

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier.

Meer

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Sex scoort goed deze week, toeval of ligt het meer aan de mood of the reviewer? 😉


    30 november 2007 om 11:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!