Consumenten op Esprix Excursie

1 februari 2008, 09:11

Afgelopen maandag was het zover. De eerste Esprix Advertising Excursie. Een groep consumenten maakte met buschauffeur Henk en hostess Margreet een onvergetelijke rit langs bureaus in Amsterdam, om te zien waar toch die campagnes bedacht worden die de afgelopen jaren zoveel impact op hen hadden. De groep kreeg zelfs reclamemakers in het wild te zien!

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

9 Reacties

    BtR

    Hilarisch!

    Nu binnenkort alleen een iets breder georienteerde toer, langs rotterdam, utrecht, et cetera, en het is helemaal af.


    1 februari 2008 om 10:35
    media

    Inderdaad erg leuk gedaan maar ehh, het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe en wat. Wat is nu de doelstelling van dit filmpje?


    1 februari 2008 om 11:15
    Robert de Boer

    Bekendheid genereren voor / de aandacht vestigen op de Esprix denk ik?


    1 februari 2008 om 11:21
    media

    @Robert: weet jij wie de campagne heeft gemaakt en hoe de viral is geseed?


    1 februari 2008 om 11:28
    Frans

    Wie is die gast die daar staat te frisbeeën? Vette move man. Zo wil ik ook wel reclamemaker zijn! groetjes, Frans


    1 februari 2008 om 11:33
    Hoesein

    Hi Frans, frisbeeen schijnt een trend te zijn onder jonge reclamemakers! inderdaad een vette worp!

    H


    1 februari 2008 om 11:42
    Frans

    Nou, ik ga direct mijn frisbee van de zolder halen als dat zo is. Bij welk bureau werken die jonge reclamemakers eigenlijk?

    Frans


    1 februari 2008 om 11:45
    media

    Ah, dus frisbeeen is weer helemaal hip? Wel erg retro want dat deden wij 20 jaar geleden ook al 😉


    1 februari 2008 om 11:49
    Monique Vierdag

    Hoi Robert,

    Het filmpje is ontwikkeld door Lemz en niet door ons (Spark Communicatie). Dit even ter correctie. Lemz is dit jaar verantwoordelijk voor de Esprix campagne. En daar zijn wij heel blij mee.

    Het klopt wel dat wij de Esprix organiseren maar dat ter zijde.

    Groet, Monique


    1 februari 2008 om 12:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!