
Vincent Luyendijk (IN10) tipte: er staat sinds woensdag weer een nieuwe pitch live van Ruwe Pit. Ditmaal is Vodafone de opdrachtgever (zie briefing, pdf). Aan de jonge (max 28 jaar, studerend of max 3 jaar werkervaring, zie spelregels) creatieveling de taak een goede pitch neer te zetten voor Vodafone Internet Seamless (zowel thuis als mobiel bellen en internetten, totaalpakket). Het merk Vodafone moet geladen worden, er moet traffic naar de productsite komen, en het idee van ‘overal internet’ moet de boventoon voeren.
Interessant om over na te denken: hoe pak je dit aan. Veel van de bezoekers van MF zullen niet (meer) aan de pitcheisen van Ruwe Pit kunnen voldoen. Maar: dat hóeft je er niet van te weerhouden het creatieve talent van wat inspiratie te voorzien in de comments! De pitch loopt tot zondag 20 april 00.00. De winnaar wordt 23 april bekend gemaakt. Voor hem of haar: eeuwige roem, conceptrealisatie en een Nokia N95.