Lucky Searchen met Otto en Microsoft

6 oktober 2008, 05:10

{title}

Prijzen winnen door te zoeken op internet? Het kan sinds 1 oktober op Lucky Search, een speciale versie van Live Search. Met elke zoekopdracht maak je kans om één van de prijzen van Otto te winnen: 3 tv’s, 4 notebooks en een aantal waardecheques. Ik vind het wel een leuke actie, maar ik ben vooral erg benieuwd naar het bereik van zoiets! Iemand al iets gewonnen? (de kans daarop is volgens mij erg klein…)

David van Dam
Managing Director Performics Nederland bij Performics Nederlands

David van Dam is een senior online marketeer met een specialisatie in performance marketing. SEA, SEO, web analytics, usability en conversie optimalistie: het zijn allemaal onderwerpen waar hij mensen niet alleen graag mee helpt, maar ook erg graag over praat en schrijft. Voor Marktingfacts zal David zich richten op nieuws, trends en andere interessante ontwikkelingen op het gebied van online performance en conversiemarketing.

Categorie
Tags

4 Reacties

    RomanoJennekens

    Iets vergelijkbaars zie je al op wabbadabba.com;

    Hoe meer zoekopdrachten worden ingevoerd, hoe kleiner de winkans toch ? Maw het succes van zo’n actie is direct zijn eigen beperking, zeker wanneer men van een vast aantal prijzen uitgaat ongeacht het aantal zoekopdrachten.


    6 oktober 2008 om 06:14
    Maurits-Jan Groen

    Er zijn in totaal 13 prijzen te winnen met een gezamelijke waarde van 17.000 Euro. De winkans is dus niet groot maar als je wat wint dan is het ook wat waard.

    En ja…vorige week is de eerste prijs al gevallen!


    6 oktober 2008 om 06:41
    Walter

    ik denk dat je de formulieren krijgt als je 3 plaatjes heb gescoord 😉


    23 oktober 2008 om 15:01

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!