Energize: Interview met Tim Smith

24 november 2008, 08:30

{title}Klaas Weima van Energize interviewde Tim Smith, de founder van Red Sky Interactive, een van de grootste en eerste interactieve mediabureaus van de wereld. Smith is een veteraan in de industrie: hij is al 25 jaar actief op het gebied van technologie en design en geeft advies dat gericht is op internet en interactieve marketing. Op de site van Energize: ‘Momenteel werkt hij aan een nieuw interactief consumentenproduct. Hiernaast is hij voorzitter van de Applied Design Group, voor de Advisory Board van Ad:Tech, dé interactieve marketingconferentie.’ Beluister hier de podcast met het interview met Tim Smith (mp3). Begin oktober was Smith op ‘Digitaal willen we allemaal’, georganiseerd door Kluwer. Zie dit verslag op Molblog.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!