Willem Lust (Nova) en Kirsten Verdel over Barack Obama en internet als zijn verkiezingswapen

28 november 2008, 06:10

Willem Lust (Nova-correspondent in New York) heeft de afgelopen maanden de verkiezingscampagne intensief gevolgd en gecoverd. Gisteren lanceerde Lust zijn boek: ‘Het Amerika van president Barack Obama’. Ik interviewde hem over het gebruik van internet in de Obama Campagne.

In onderstaande videoverzameling ook een video met Kirstel Verdel (zie ook dit verhaal over Marktplein DM). Zij zat in het online campagneteam van Obama en vertelt wie de mensen waren achter de internet strategie en hoe belangrijk de nieuwe rol van internet was voor de overwinning van Obama. Ook Verdel komt met een boek, op 20 januari.

Trendwatcher & Presentator. Momenteel CEO van http://innovader.nl wat video platform http://yubby.com creerde en http://leafplan.nl the connected car.. Voorheen partner Interimic, Venture Partner, directeur mediaplaza.nl en oprichter http://cyco.com, een software bedrijf wat technisch document management maakt met 100 mensen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    John Knieriem

    Deze dame heet Verdel…….


    28 november 2008 om 17:59

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!