Verkiezing beste advertentie 2008

3 maart 2009, 07:52

Er is weer een verkiezing voor de beste advertentie van 2008. Dagbladgoud 2008 is de publieksprijs voor de beste advertentie van het jaar georganiseerd door de Nederlandse dagbladen. De genomineerden vind je hier:

Alle genomineerde advertenties verschijnen komende week in verschillende Nederlandse dagbladen en inmiddels kun je stemmen op Dagbladgoud.nl.

Uiteraard zijn we benieuwd wat de uitslag zal zijn en vandaar dat je je mening kan geven via onderstaande poll.

Geef je mening.

Bart Kappenburg is oprichter van Conversify. Het bedrijf levert software voor webwinkels om bezoekers door middel van notificaties, zoekfunctionaliteit en aanbevelingen te kunnen beïnvloeden om zo tot betere productkeuzes te komen. Dit leidt tot meer omzet voor de webwinkel, meer tevredenheid onder de klanten en minder retouren.

Categorie
Tags

4 Reacties

    media

    Moet eerlijk zeggen dat ik ze dit jaar de inzendingen niet zo heel sterk vind. Wat vinden jullie?


    3 maart 2009 om 07:58
    Paul Hottinga

    @Marco vind inzending ook niet heel sterk.

    Ikea heeft slim gedaan door op deze manier op gevoel van consumenten in te spelen door Hema te feliciteren.

    Rest vind ik niet bijzonder


    3 maart 2009 om 08:14
    Patricia

    Bij reclames vind ik het belangrijk dat je er een gevoel bij krijgt. Zoals sire krijg ik een afkeurend gevoel, bij IKEA denk ik ja slim aangepakt! Maar bij dirk van de broek moest ik lachen.. En dat vind ik ook een erg belangrijk element bij reclames.


    3 maart 2009 om 08:48
    Berend

    Vind die van de IKEA wel het beste die er tussen zit 😉


    3 maart 2009 om 09:14

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!