Presentatie: De toekomst van marketing en advertising (Paul Isakson)

11 augustus 2009, 03:34

Hij staat een week op Slideshare, en is in die week bijna 13000 keer bekeken. Dat is voor Slideshare een hoop; deze presentatie van Paul Isakson (hoofd strategie Space150) is dan ook zeker de moeite waard. Het zal voor velen hier misschien niet al teveel nieuws brengen, maar de trends die Isakson signaleert zijn raak. En hé, sheet 9 van Hugh MacLeod zie ik nu wel erg vaak terug komen in presentaties over marketing 😉

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

7 Reacties

    mgvandenbroek

    @Marco/Ronald: Het is af en toe niet gek om ook eens stil te staan bij wat er nu gebeurt. Denk dat het een mooie overview is. En misschien, inderdaad, niet veel meer dan dat.


    11 augustus 2009 om 12:45
    Ronald

    @Matthijs: stilstaan is achteruitgang in de wereld van marketing :). Nee maar Matthijs ik begrijp je intentie, ik denk alleen dat je boodschap iets te enthousiast over kwam waardoor ik er meer van had verwacht. De tekst: bijna 13000 keer bekeken, werkt altijd erg goed: dat maakt een mens nieuwsgierig.


    11 augustus 2009 om 13:03
    mgvandenbroek

    @Ronald: Uiteraard heeft dat getal ook mijn aandacht getrokken. Verder heb ik soms wel eens het idee, dat een heleboel mensen DENKEN dat de wereld al erg veranderd IS, terwijl er nog een boel mensen zijn die onderaan de berg staan die transitie heet 😉


    11 augustus 2009 om 13:06
    Paul Isakson

    All, you are correct that this is not visionary or new to many people who read blogs such as this one. The point of it was to share with client-side marketers who are not following things as closely and inspire them to look at things differently. As some of you said, it’s a nice short recap of what is happening and that is what it was intended to be.


    11 augustus 2009 om 16:23
    Chris Van Roey

    Paul Isakson is één van de gastsprekers op het congres van de UBA (zeg maar de Belgische BVA). Meer info op http://www.uba60.be


    2 september 2009 om 13:44

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!