Het grote Marcomdebat 2009: Interview Nancy Emmens en Inge Meilink

14 oktober 2009, 05:50

Het grote Marcomdebat vindt plaats op 03 november 2009 in Panama, Amsterdam. Het thema van dit initiatief, opgezet door professionals uit de Marcom-branche en ondersteund door MarketingTribune, is voor deze editie: “De opkomst van expert teams in Marcom.” Bavaria komt praten, Berenschot is er bij. Monique van Dusseldorp is dagvoorzitter. Inge Meilink en Nancy Emmens zijn mede-initiatiefnemers. De dames vertellen, gezellig op de bank, over het wat, waarom, hoe en wie van het grote Marcomdebat 2009.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!