Online tuesday #2: De foto’s

11 november 2009, 08:16

“Het digital stuk is niet het probleem, het branding stuk is dat wel. Als je niet over branding kunt praten, ben je de klos.” Dat was maar één van de soundbites over digital branding die Jeroen de Bakker (Brandwebbing, 2009) gisteren de zaal in slingerde op de tweede editie van online tuesday in Felix Meritis. De expertvisie van De Bakker werd aangevuld met twee cases: Hi en Little Chicken. Al met al meer dan anderhalf uur presentatie in de grote zaal van Felix.

Op Twitter zocht ik gisteren even terug wat er zoal over deze editie van #onlinetuesday gezegd werd. Er waren een paar mensen in de zaal die augurken hadden gegeten, de organisatie staat open voor alle feedback. Samen kunnen we online tuesday nog mooier, beter, inspirerender en belangrijker maken dan het nu al is… Foto’s hierboven zijn van Henk-Jan Winkeldermaat van Punkmedia.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Phileas

    mooie foto’s, complimenten


    11 november 2009 om 11:45
    Annelies Verhelst

    Op de foto’s zie je meteen wie er augurken hebben gegeten 😉 al die telefoons met Twitter open..


    11 november 2009 om 12:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!