Altijd al een reclamester willen zijn? Spoof mee met de Gouden Loeki

2 december 2009, 07:34

{title}Op 18 december wordt voor de 15e keer de Ster Gouden Loeki uitgereikt. Elk jaar beloont Nederland de maker van de leukste, beste of meest bijzondere commercial van het jaar. Wat ons betreft een felbegeerde publieksprijs die reclamemakers motiveert om naast effectieve, vooral ook aantrekkelijke reclames te maken.

In de aanloop naar de finale van de jaarverkiezing 2009, biedt Ster jonge creatieven een unieke kans om naam te maken in de reclamebranche; Ster roept alle creatieven op een spoof (persiflage) te maken van één van de commercials die al een Ster Gouden Loeki heeft gewonnen. De boodschap is simpel: maak van een van deze legendarische commercials een eigen, originele en nog leukere versie. De beste inzending wordt samen met het allerbeste reclamewerk van Nederland uitgezonden tijdens de 15e Ster Gouden Loeki-verkiezing op 18 december om 20:30 uur op Nederland 1. Alle informatie over de spoofactie staat op http://www.ster.nl/videospoof.html.

Paulo Lopes
Key Account Manager bij Habbo.nl

7 jaar ervaring in Muziekindustrie en inmiddels 6 jaar werkzaam in Online!

Categorie
Tags

1 Reactie

    P.J. van Dooren, Bussum

    Het liefste zou ik een tsunami willen oproepen om in één keer die reclame-terreur op radio en TV, alsmede de adverteerders op de Ster, van de aarde en uit de ether weg te vagen, zodat we niet langer geterroriseerd worden met al die onzin, vaak ook nog gepaard gaande met geschreeuw, geblèr of namaak-dialect. Hou toch op met die onzin.

    Ik vervloek jullie allemaal!


    4 december 2009 om 17:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!