Ook Google doet mee aan Super Bowl 2010 advertising festijn

Ook Google doet mee aan Super Bowl 2010 advertising festijn

Zagen we eerder al dat Google met Chrome in Nederland zwaar aan het offline adverteren is geslagen, ook in de eredivisie van het offline adverteren laat de zoekreus uit Mountain View zich niet onbetuigd. Gisteren, tijdens de finale van de SuperBowl 2010 heeft Google, aldus Mashable, zie ook zeker deze tweet van Google’s opperbaas Eric Schmidt (“Can’t wait to watch the Superbowl tomorrow. Be sure to watch the ads in the 3rd quarter” [...]), onderstaande advertentie (“Parisian Love”) laten draaien.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • "Look at you, Google. You spent about ten bucks to create your multi-million dollar ad, and it really got the point across. Consider my heartstrings tugged. "

    The Best and Worst Super Bowl Commercials

    geplaatst op
  • De miljoenen lijken goed besteed, want het filmpje stond al bijna drie maanden online maar gaat nu pas viraal. Overigens staat de video niet op zichzelf, maar is deze onderdeel van een serie 'Search Stories'.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.