Web Power grootste Email bedrijf in China dankzij Censuur strategie

3 maart 2010, 09:15

Hieronder een video-interview met drie entrepreneurs na de Ipan avond van gisteren over hoe ze een bedrijf gestart hebben in China. Jacco Bouw, de CEO van Web Power vertelt hoe hij met miljarden e-mails per jaar nu het grootste email marketing bedrijf in China is door zich zeer slim in het censuur systeem van de Chinese overheid in te passen. Hugo Leijtens ging mee met de China innovatie reis van Marketingfacts in 2008 en heeft nu 15 man aan het werk in software development, net zoals Klaas Weima van Energize die Nokia en Intel in China adviseert over interactieve marketing.

Vanmiddag is er een sessie over de nieuwe innovatie reis naar Brazilië met veel meer achtergronden over nieuwe media ontwikkelingen in China, Rusland en Brazilië.

Trendwatcher & Presentator. Momenteel CEO van http://innovader.nl wat video platform http://yubby.com creerde en http://leafplan.nl the connected car.. Voorheen partner Interimic, Venture Partner, directeur mediaplaza.nl en oprichter http://cyco.com, een software bedrijf wat technisch document management maakt met 100 mensen.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!