AIDA 2.0: Optimaliseer je online sales funnel in 5 stappen (DDMA iLounge)

4 maart 2010, 07:25

Het vakgebied online marketing is enorm in beweging. Iedere maand is er een nieuwe ontwikkeling of toepassing waar de branche mee aan de slag moet ‘om de boot niet te missen’. Maar levert dat nu ook echt iets op? Wat is de ROI? Wat zijn de must haves en wat de nice to haves? De commissie iMarketing van de DDMA heeft een vijftal interessante sprekers weten te strikken die je helpen het kaf van het koren te scheiden. Wanneer zij jou voor 2010 één Gouden Tip mogen geven, welke zou dit dan zijn? Oftewel, van AIDA naar AIDA 2.0; optimaliseer je online sales-funnel in 5 stappen. Op het speedpodium van deze iLounge geven deze sprekers hun tips over optimalisatie van ROI. Vervolgens gaan de bezoekers de discussie met hen aan over dit onderwerp.

Programma

1. Inleiding

2. Speedpodium

Jorg Ruis, Manager Marketing & New Media bij weekendjeweg.nl,

Ton Wesseling, Senior strategy consultant bij Online Dialogue,

Achmed Awad, Business Intelligence van Media Injection,

Charlotte van Dael, Usability Consultant bij Colours en

Rene Nijhuis, Manager Business Intelligence bij Netsociety

3. Paneldiscussie

4. Borrel

Begeleiding van de middag is in handen van Bas van den Beld, web en search consultant/strategist, Net Traject.

Wanneer en waar

9 maart 15.30 tot 17.30 uur, Vakzuid Amsterdam.

Inschrijven

Leden van de DDMA gratis toegang, niet-leden betalen slechts 50 euro voor een Gouden Tip. Leden van BVA/VEA/EMMA/DeMeter/IAB/IPAN/SPOT betalen 40 euro. Hier kun je je Inschrijven

.

Mick Lodder is voorzitter van de commissie interactieve marketing van de DDMA. De commissie organiseert vier keer per jaar een iLounge over actuele marketingonderwerpen.

Mick Lodder
e-mailmarketing automation consultant bij STAHRK

e-mailmarketing automation consultant en eigenaar STAHRK http://nl.linkedin.com/in/micklodder

Categorie
Tags

3 Reacties

    Mick72

    Als voorzitter van DDMA- I-Lounge commissie zou ik ook graag hierbij een oproep willen doen: wij zijn op zoek naar jouw Gouden Tip als het gaat om optimalisatie van de online sales funnel. Hoe kan je die het beste inzetten? Plaats een comment hier onder of tweet: “@ddma mijn Online Salesfunnel Gouden Tip is…”

    We horen graag van jullie en zullen jullie tips volgende week meenemen in de paneldiscussie!

    Dank voor je reactie.

    Mick Lodder


    4 maart 2010 om 10:31
    ddma

    Natuurlijk zijn wij nog steeds op zoek naar jullie Gouden Tips! Maar wegens een zeer succesvol aantal inschrijvingen is de iLounge inmiddels UITVERKOCHT.

    We kijken uit naar een inspiratievolle middag!

    Floor Theuns (DDMA)


    8 maart 2010 om 10:54
    Carrie

    Ho cancellato il commento qui sopra perché linkava un sito contenente un dialer.Il testo era quioms:Uccediti pure ma ogni tanto anche i più rigorosi blogger possono fare uno strappo alla regola…:-PSe vieni nel mio blog capisci (sic)


    12 juli 2016 om 01:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!