Blue Shots TV: Inside the Industry met Koen de Groot van Red Urban

4 maart 2011, 14:00

In samenwerking met Microsoft maakt Blue Shots TV een serie programma’s over actuele thema’s in onze industrie onder de titel Inside the Industry. Ontbijtsessies, interviews met een bureaudirecteur en 1 op 1 interviews met Jacqueline Smit, directeur consumentenmarkt Nederland bij Microsoft, vormen de ingrediënten van Inside the Industry.

Het eerste thema ging over multiscreen advertising en het tweede thema gaat over de digitalisering van het vak. Met dit laatste raken we een gevoelig punt, want het gaat over de rol van het bureau ten opzichte van de adverteerder en met name ook over de rolverdeling van de bureaus onderling. Een oude discussie over online en offline, over klassiek en digitaal. Maar ook een actuele discussie als we kijken naar de hele discussie omtrent de VEA en de Club van Muiden, ook al de Club van Muiters genoemd.

Koen de Groot, Managing Director/Partner @ Redurban geeft zijn visie op dit thema. Klik op de button lees verder of hier om de video te bekijken.

Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Phileas

    complimenten voor zowel inhoud als afwerking!


    6 maart 2011 om 08:49

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!