Een week na #onlinetuesday 15 Storytelling: De Foto’s

20 april 2011, 05:45

Beelden zeggen meer dan 1000 woorden… Maar is dat wel écht zo? Want doet een authentiek verhaal, recht uit het hart, niet veel méér voor een merk. Wat is dan een ‘echt’ verhaal, is het überhaupt belangrijk om een verhaal te hebben? Dat was de outline voor de editie van #onlinetuesday vorige week in Felix Meritis met als thema “storytelling”. Belgische filmmakers op het podium met aanstekelijke fondsenwerving. Dé Bacardi case. Reinoud Wolff (@reinoudwolff) met een bevlogen verhaal over merken en verhalen. En smaakmaker @martijnarets over zijn #brandexpedition.

Foto’s

Het einde van België

Zie ook dit korte verslag van Rianne Bartels op DutchCowgirls over het optreden van Niels van Koevorden en Sabine Lubbe, dramatisch “Het einde van België nadert” getiteld.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Ik ben een Canon EOS 550D

    Wellicht niet on topic, maar wederom zijn de foto’s eentonig en de kwaliteit is belabberd. Doe er iets aan. Als ik deze serie bekijk straalt er enkel een saaiheid vanaf. Is dat het event of de wereld die de fotograaf heeft gecreerd?


    20 april 2011 om 12:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!