The World of Social Media 2011

22 november 2011, 09:15

Het einde van 2011 is in zicht. Tijd dus om stil te staan bij wat er allemaal is gebeurd in het land van sociale media. Bovenstaand filmpje vat de ontwikkelingen van het afgelopen jaar allemaal mooi samen. Mochten er nog ontwikkelingen ontbreken, laat het mij dan weten via de comments. Misschien is het wel eens tijd voor een Sociale Media film specifiek gericht op de Nederlandse markt? #idee

Sander Duivestein
Topspreker / Trendwatcher / Auteur / Columnist bij Sogeti

Sander Duivestein is professioneel spreker, trendwatcher, internetondernemer, adviseur, auteur en columnist over de impact van nieuwe technologie op mens, bedrijf en maatschappij. In dienst van VINT (het Verkennings Instituut Nieuwe Technologie van ICT-dienstverlener Sogeti) heeft hij aan meerdere onderzoeken meegewerkt. In de afgelopen jaren schreef hij meerdere boeken en rapporten over Bitcoin, Internet of Things, Wearables, Big Data, Social Media, Mobile, Cloud en de economische crisis. Sander is veel in de traditionele media terug te vinden. Regelmatig wordt hij gevraagd om zijn opinie in dag- en weekbladen, op de radio en op televisie te delen. Zo was hij onder andere te gast in Pauw en Witteman, Brandpunt en Nieuwsuur.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Wouter van de Ridder

    Misschien wat cijfers over dat de meeste marketeers en communicatiemanagers nog niet zo goed weten WAT ze nu precies moeten met al die social media die zo immens populair zijn? Behalve dan dat ze de social media (en dus online) budgetten waarschijnlijk gaan verhogen de komende jaren.


    30 november 2011 om 12:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!