Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

2e editie Marketing & Technology maakt jouw marketing technologyproof #ADV

18 november 2015, 13:30

2de editie Marketing & Technology maakt jouw marketing technologyproof

Jouw marketingstrategie technologyproof maken, dat is het doel van de 2de editie van Marketing & Technology. Kom daarom op 24 november naar het NEMO Science center en hoor van (inter)nationale topsprekers de beste tips, tricks en insights. Krijg antwoorden op vragen als: hoe gebruik je big-data voor een betere klantervaring? Hoe zorg je ervoor dat jouw merk altijd zichtbaar is op mobile? En hoe ga je om met de verwachting dat je als merk 24/7 bereikbaar bent? Mis het event dus niet!

Meld je aan!

Op 24 november aanstaande kunt u tijdens het Marketing&Technology Event horen en ervaren hoe u uw marketingstrategie technologyproof kunt maken. In de vorige editie stonden we uitgebreid stil bij de relatie tussen CTO en CMO. Tijdens dit event focussen we nadrukkelijk op de tools en trends die u verder helpen bij het optimaliseren van uw marketingstrategie. U als marketeer staat voor de uitdaging om de marketing van uw merk te verrijken met moderne technologie. Juist om de connectie met uw klant nog optimaler te maken.

Wat betekent dit voor de marketeer?

  • Connected devices leveren steeds meer data op. De rijkdom aan data betekent nog betere ervaringen creëren voor klanten.
  • Mobiel wordt de afstandsbediening van het leven. Als merk is het van belang om nog meer zichtbaar op de mobiel te zijn. Merken zullen moeten zorgen voor relevante context en content.
  • Klanten wachten niet en willen iets wanneer het hen uitkomt. Als merk moet je 24/7 aanwezig zijn en on demand leveren.

Hoe kunnen deze nieuwe trends naadloos in uw strategie worden ingepast en met behulp van welke technologie? Op het Marketing&Technologie Event op 24 november 2015 komen deze inzichten en scenario’s samen. Professionals en ervaringsdeskundigen uit het veld komen met hun best practices en presenteren succesvolle oplossingen voor actuele technologische marketingvraagstukken.

Dit event is bij uitstek geschikt en relevant voor marketeers die de benefits van technologie willen benutten . Deze dag gaat ze daarbij helpen met adviezen, tips, insights en veel praktijkcases.

Meld je aan!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

1 Reactie

    SonReilly126

    A reason is why it truly is so low-res, harder to find out the BS at 144 solution.


    19 november 2015 om 00:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!