404 reclame

8 september 2005, 08:00

Belandde zojuist via een dode link op de Volkskrantsite en moest wel lachen om de manier waarop Parship op de 404 melding inspeelt met hun banner.

image

De loopbaan van Richard Osinga (1971) is ongewoon en afwisselend: hij was diplomaat in Noord-Afrika, eigenaar van start-ups in Silicon Valley en Berlijn en ondernemer in de zorg. Hij is oprichter van world66.com, triposo, was lange tijd creatief directeur van Oberon en is nu een van de mede oprichters van Alii.care, een platform voor medisch specialisten om protocollen op een betere manier up to date te houden.

Categorie
Tags

4 Reacties

    TedjeTravel

    Ik vond de campagne van jaren geleden, “Even Apeldoorn bellen”, op een 404 pagina toch wat origineler…


    8 september 2005 om 08:27
    Bas

    Jaren en jaren geleden waren de 404 reclames erg goed qua CTR’s. Ben benieuwd of dat nu nog zo is. Want als je op een 404 uit komt ben je toch op een dood spoor beland dus heb je tijd voor die reclame was toen de theorie waarom de 404 CTR’s veel hoger waren dan gemiddeld.


    8 september 2005 om 08:53
    schief

    Een ander was ook leuk (3 jaar geleden?): Murphy’s law als je op een 404 kwam…


    8 september 2005 om 11:19
    Bram Koster

    Bij die commentaren van Tedje en schief krijg ik toch wat “Ik vond de volgende toch beter”-kriebels…

    (En ja, ik vond m’n volgende comment ook beter!)


    8 september 2005 om 12:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!