Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

48 uur lang, 2 kaarten voor de prijs van 1! #adv

20 augustus 2018, 08:30

Wil jij weten hoe je influencer marketing succesvol inzet voor je merk? Hoe je inzichten uit data moet gebruiken? En of je voor je merk macro- of juist micro influencers moet inzetten? Doe deze kennis nu voordelig op tijdens het Influencer Marketing Event: 48 uur lang koop je 2 kaarten voor de prijs van 1! Én krijg je nog steeds je Bas Smit-shirt cadeau. Bestellen dus!

Bestel nu je kaarten

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!