Adformatie neemt afscheid van Michael van Os

1 december 2005, 06:17

Na elf jaar hoofdredacteurschap neemt Michael van Os vandaag afscheid van Adformatie. Of het met zijn naderende afscheid heeft te maken weet ik niet maar van Os kwam de laatste tijd met kritische geluiden over de macht van de adverteerder, reclameman van het jaar en niet te vergeten over de waarde van weblogs (zie reacties).

Michael van Os:

(…) De baas denkt: goh, wat zitten ze weer lekker hard te werken. Anders is het altijd druk rond het koffieapparaat, deze tijd. Werken ze inderdaad? Vinden ze mailtjes sturen naar collega’s of ex-collega’s of ex-ex-collega’s niet meer boeiend genoeg. Of zitten ze misschien te bloggen, in de tijd van de baas? (…)

Heel toepasselijk hebben zijn Adformatie-collega’s een speciale afscheidsblog voor van Os opgezet onder de titel Michael, row your boat.

Michael, het gaat je goed en wie weet komen we elkaar in de blogosfeer nog eens tegen!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    jeroenmirck

    Michael en bloggen, dat is een bizarre tegenstelling, al was het maar omdat Michael voor het overige de nieuwe technologische ontwikkelingen op de voet volgt. Maar bloggen, daar is hij – zoals wel uit bovenstaand citaat blijkt – sceptisch over. Eens kijken of hij hier ook komt reageren…


    1 december 2005 om 08:04
    media

    Wat was de reactie van Michael op zijn weblog?


    1 december 2005 om 12:14
    jeroenmirck

    Hij moet hem nog ontdekken… of zegt er vanavond iets over, denk ik.


    1 december 2005 om 12:33
    Michael van Os

    Alles was grandioos. prachtig afscheid, ontroerende teksten. Adformatie, de mannen, de vrouwen, om nooit meer te vergeten.

    MvO


    30 december 2005 om 17:47
    Michael

    Wat had Jeroen ongelijk, over die bloglust van mij. Maar dat wist ook ik toen nog niet…

    Marco, ik stuitte hierop via een omweg. En beter laat dan nooit hoop ik: dank voor je goede wensen via posting hierboven. En we komen elkaar inderdaad geregeld tegen de laatste tijd, niet waar.


    22 juli 2006 om 10:16

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!