Adverteerders lopen warm voor WK 2006

Adverteerders lopen warm voor WK 2006

Uit een vooronderzoek van het Amsterdamse actiemarketingbureau Draft onder de top 100 adverteerders, blijkt dat 40 procent van hen al bezig is met de voorbereidingen voor inhaakactiviteiten rondom het WK 2006.

Vooral de adverteerders die tijdens Euro 2000 of Euro 2004 succes scoorden met een inhaakactiviteit, geven aan nu al bezig te zijn met de voorbereidingen. Merken als Heineken, ING Bank, Iglo Mora, Nuon, Praxis en Tui Reisbureaus lopen zeven maanden voor het begin van het WK 2006 al warm langs de zijlijn. De voorbereidingen bestaan voornamelijk uit het verzamelen van voorstellen en idee?n voor promotionele activiteiten. Tegen het eind van het jaar worden de definitieve keuzes gemaakt voor inhaakpromoties of ? campagnes of zelfs de ontwikkeling van een eigen product.

Lees verder:
marketingonline.nl


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.