Beach advertising

23 juni 2005, 06:00

imageDe bekende oranje Unox mutsen komen elk jaar in de winter keer op keer weer terug. Veel exposure voor weinig geld.

Bij Adfreak kwam ik een aardige variant voor de zomer tegen, ongetwijfeld geinspireerd door de bekende afdrukken op Amerikaanse stranden. Even de tekst aanpassen en een partij als Coca-Cola, Ola of Breezer heeft wellicht een mooi zomerpremium met de nodige exposure op relevante locaties. Iemand dit al in Nederland gesignaleerd?

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

5 Reacties

    Robert Gaal

    Hm daar had ik nog geeneens aan gedacht toen ik het zag op BoingBoing. Dat lijkt me inderdaad best een leuke actie. Vraag me alleen af of het wel echt effectief is in het zand (niet dat dat boeit, de gedachte alleen al is leuk, maar toch).


    23 juni 2005 om 06:46
    Kasper Katje

    Misschien juist nog wel meer effect omdat sommige mensen zullen gaan turen van ‘wat staat er nou?’ en dan heb je hun aandacht (als het dan maar te ontcijferen valt 😉 ).


    23 juni 2005 om 07:39
    Rutger

    Ja, dit heb ik gezien op Vlieland 2 weken geleden. Alleen waren het geen sandalen, maar banden van een jeep. Kilometers lang dezelfde boodschap; een internetadres… alleen weet ik niet meer welke.


    23 juni 2005 om 10:56
    Bart

    Michelin kan wel wat positieve uitingen gebruiken 😉


    23 juni 2005 om 12:24
    Paul

    2thebar?


    23 juni 2005 om 16:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!