Branding-site Andr?lon gelanceerd

18 februari 2003, 22:00

Na sites zoals waarom-was-ik-nog-voor-jou, verzeker-u-zelf, ik-vader is er nu ook een laat-zien-wie-je-bent site. Het is blijkbaar in om “creatieve” domeinnamen te kiezen voor nieuwe concepten.

“Laat zien wie je bent” is de huidige pay-off van cosmeticamerk Andr?lon, onderdeel van Unilever. Integrate heeft de bijbehorende branding-website Laatzienwiejebent.nl ontwikkeld. Fun, interactie en het winnen van prijzen zijn de kernwaarden van de site, die is gericht op jongeren, aldus het bureau, dat zegt ook een uniek multiplayerspel voor de site te hebben gemaakt. “Hierin komen chatten, daten, quizen, gaming en interactie samen.”

Bron:

http://www.laatzienwiejebent.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!