Daklozen zetten zich in…

8 juli 2005, 20:00

GoGORILLA Media, een marketingbureau uit New York, huurt dak- en thuislozen in om hun producten en diensten op straat te promoten. Met handgeschreven reclameuitingen en daarnaast een bak met brochures probeert men de wereld te shoqueren.

De tekst op het bord:

“I used to be a media planner at a NYC ad agency but I got fired! Why? Because our client wanted an alternative media campaign and instead of hiring GoGORILLA Media, I went with another vendor, and boy was I sorry! I haven’t had a job since. Don’t let this happen to you! Feel free to take a GoGORILLA Media Kit, there’s no charge. Of course, any donations, no matter how small, are greatly appreciated. Have a nicea day and God bless.”

via: adrag

Ralph Bom
Co-founder en online marketeer bij Onstuimig Interactieve Communicatie

Ralph Bom is mede-eigenaar van online bureau Onstuimig.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Bas

    Erg extreem, maar op zich wel een idee. Daklozen sponsoren en voor een prikkie rond laten lopen met een bord met een uiting en dan onderaan iets zetten in de trend van: met het geld dat ze me betalen om hiermee rond te lopen kan ik een week eten en slapen of zo.


    11 juli 2005 om 07:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!