Daphne Deckers wordt het nieuwe gezicht van broodcampagne

21 februari 2004, 09:12

Wel Daphne DeckersGeen Wendy van DijkVoorlichtingsbureau Brood gaat niet Wendy van Dijk maar Daphne Deckers als het gezicht van de komende broodcampagne inzetten. Daartoe is besloten omdat Van Dijk in dezelfde periode ook al de hoofdfiguur is in de nieuwe campagne voor Lays Chips.

“Wij vonden een campagne voor brood met Wendy van Dijk die ook chips promoot, niet meer geloofwaardig. Chips is een product met een heel ander imago”, zo stelt Renee Boogerd van het voorlichtingsbureau.

De broodcampagne (print, radio en tv) gaat volgens de oorspronkelijke planning van start in voorjaar 2004. Het thema ontbijt staat centraal in de campagne en er wordt nadruk gelegd op gezondheid.

Bron:

Bakkerswereld nr. 8, p. 4, 1/8 p.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    Wouter

    Lachen. Gaat vast in een dag na 31 maart 😉

    Op de site van Daphne vond ik de verklaring in het prive fotoalbum. Er zit een link in met manlief..

    Krajicek betekent in het Tjechisch… sneetje brood!


    22 februari 2004 om 19:54
    Fransicus

    Ontbijt de beste en belangrijkste maaltijd van de dag? Zeker wel, maar nu “met Daphne”?? Dach-he-nie! ’s Middags een boterham “met Daphne”?? Geef maar aan de eendjes!! Ik pak wel een zakje Lays. Ja, voor Wendy!!


    24 februari 2004 om 16:25
    Leon…

    Waarom vragen ze Xandra Brood hier niet voor dan?


    27 februari 2004 om 08:48
    Bart

    Sjappies zijn jullie ook he…


    3 maart 2004 om 08:02
    moke

    ik ga toch liever een boterham eten met wendy hoor.

    Wendy en chips?

    nee danke

    Daphne en brood?nuh dan maar een bord pap


    10 maart 2004 om 13:24
    moke

    ik heb nu chips reclame gezien.

    toch wel leuk..


    17 maart 2004 om 10:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!