De lessen van een lokale vershandelaar, een metaalgroothandel en een vermogensbeheerder

22 maart 2013, 10:39

Nieuwe sprekers voor Marketingfacts Updates

Over twee weken is het zover, dan gaat Marketingfacts Updates van start! 14 masterclasses over alle aspecten van online marketing voor minder dan €1.400,- (dat is, voor de minder snelle hoofdrekenaars, inderdaad minder dan €100 per sessie) met topsprekers uit het bedrijfsleven. Naast de vele al eerder aangekondigde sprekers hebben we vandaag weer drie mooie aanvullingen voor de line-up!

Nieuwe sprekers

Aan het al flink gevulde programma voegen we vandaag met veel plezier en trots de volgende sprekers toe:

Start op 2 april a.s.

Op 2 april trappen we het Marketingfacts Updates-programma af met de masterclass over Online PR & branding. Zoals tijdens elke masterclass zal het dagdeel worden opgebouwd met een presentatie van een expert (in dit specifieke geval zelfs 2 experts!) en twee presentaties van marketeers die hun ervaringen delen.

  • Expertsessie: Freek Janssen en Gijs Moonen, resp. content director en digital consultant bij LEWIS PR, gaan in op de rol van PR vroeger en nu, de rol van storytelling en contentmarketing, het belang van de tone of voice en inhaken (newsjacking) en vooral: hoe je dat organiseert.

  • Klant 1: Willem Treep, oprichter van Willem&Drees, dat verse aardappelen, groenten en fruit van boeren en telers uit de buurt naar de winkel brengt, zal inzicht geven in de uitgekiende manier waarop zij online inzetten bij het opbouwen van hun jonge 'brand'.

  • Klant 2: Harold Reusken, specialist social media & public relations/senior press officer bij ING, geeft een presentatie over hoe ING haar online PR én branding organiseert en de effecten ervan op de corporate reputatie meet.

Zie voor het volledige programma de website van Marketingfacts Updates!

Wij hebben er in ieder geval enorm veel zin in, net als de deelnemers. Jij ook? Schrijf je dan snel in en tot 2 april!

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!