Dear Mr. Dell

17 augustus 2005, 15:54

Jeff Jarvis bekend van de posting “Dell lies. Dell sucks” waarin hij online zijn ervaringen met zijn nieuwe Dell laptop en de service deelt, heeft dit keer een open brief aan Michael Dell online gezet, inclusief ‘friendly and free advice about these blog things’.

Pracht posting voorzien van de nodige links, die de kracht van een weblogger ? la Jeff duidelijk aangeeft.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Berry

    Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Jarvis’ persoonlijke hetze tegen Dell. Joh, ik weet inmiddels dat het een ballenbedrijf is, ok? En zijn toontje is typerend voor blog-evangelisten: al die bedrijven van de oude stempel snappen er samen met de traditionele media helemaal noppes van, maar wij Bloggers zijn Heel Erg Groot En Belangrijk, Hoor.


    17 augustus 2005 om 20:50
    Jack

    Gezien de inhoud van de posting, die eigenlijk de hele case beschrijft, denk ik dat het geheel een afsluitend karakter heeft en Jeff er (tijdelijk) een punt achter zet.


    18 augustus 2005 om 02:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!