DoubleClick USA lanceert bandwidth targeting

1 februari 2005, 04:16

DoubleClick Amerika stemt online campagnes automatisch af op de bandbreedte van de kijker.

Bandwidth targeting is een uitbreiding van het al bestaande IP-targeting systeem. En het is dus niet echt 100% accuraat, maar toch een erg welkome aanvulling.

Weet iemand wellicht al wanneer dit ook in Nederland beschikbaar komt?

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    alexstil

    Automatich is misschien nieuw, maar targeten op bandbreedte is niet nieuw, dat hebben we al een paar jaar geleden gedaan tijdens een campagne voor adhome. deze targeting moest toen wel handmatig aangemaakt worden in het admanagement syteem. Voor mijn gevoel dus weinig nieuws, of zie ik nu iets verkeerd


    1 februari 2005 om 06:15
    Jeroen

    Het ‘nieuwe’ zal voornamelijk zitten in het automatisch targetten. Targetten op bandbreedte is niks nieuws 🙂


    1 februari 2005 om 08:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!