Gaming & Marketing

22 december 2004, 18:43

Er is weer een nieuwe versie van de Journal of Interactive Advertising uit. Deze publicatie van de Michigan State University en de University of Texas gaat onder andere in op de houding van gamers ten aanzien van advertenties in computergames. Ik heb nog geen tijd gehad het geheel te lezen, maar volgens mij van voldoende kwaliteit om onder de kerstboom door te nemen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!