Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Hoe ziet jouw NIMA Marketing Day eruit? #adv

3 juni 2019, 07:30

Voor het derde jaar op rij wordt de NIMA Marketing Day georganiseerd. Wie bekend is met het concept weet dat iedereen zijn eigen #NMD kan samenstellen. Een snoeptrommel voor de marketeer! Dit jaar zie je onder andere de volgende spraakmakende merken: PostNL, Rabobank, Basic-Fit, Ticketswap en Bol.com. Ben jij erbij op 20 juni?

Ik ben erbij!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!