Is e-mail marketing dood?

17 februari 2005, 06:11

Een vraag die bij iedere nieuwe spam- of virusgolf weer opkomt, is de vraag of e-mail marketing dood is. Zeker nu weblogs en RSS sterk in opkomst zijn wordt deze vraag steeds vaker gesteld. Ook tijdens de recent gehouden Blog Business Summit waar ‘experts’ als Chris Pirillo tot de conclusie komen dat e-mail marketing inderdaad dood is.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Kasper Katje

    Gelukkig luistert niet iedereen naar doemdenkers als Pirillo en is e-mail marketing nog verre van dood en juist net uit de luiers gegroeit.

    Komt bij mensen ook steeds de vraag op of DM dood is wanneer de wekelijks terugkerende grote stapel reclamefolders weer in de bus is gedumpt?


    17 februari 2005 om 19:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!