Koffiedik Kijken 2006

29 december 2005, 08:59

Koffiedik Kijken 2006Het oude jaar is nog niet voorbij of de agenda voor het nieuwe jaar loopt al weer aardig vol. Te beginnen met de diverse nieuwjaars-borrels die vanaf volgende week her en der in het land zullen plaatsvinden (houd 10 januari alvast vrij in de agenda!).

Ik begin zelf op 5 januari in het Koninklijk Instituut voor de Tropen te Amsterdam waar Koffiedik Kijken 2006 plaats vindt, een nieuwjaarsborrel georganiseerd door International Advertising Association (IAA) in samenwerking met Adformatie.

Naast het borrelen kent Koffiedik Kijken 2006 ook een aardig programma met een vijftal sprekers: Harry Brouwer (Chairman Unilever Nederland), Christina von Wackerbarth (CEO Sanoma Uitgevers), Meindert van den Heuvel (CEO Y&R Groep), Johan Derksen (Hoofredacteur Voetbal International) en Cees van Nijnatten (Directeur Weekbladpers Tijdschriften). De sprekers uit de media-, marketing- en reclamewereld gaan vertellen wat er ons de komende jaren allemaal te wachten staat en blikken kort terug op het voorbije jaar.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Karel Kolb

    Mmm, kijk ik toch meer uit naar het zachte pluche van het concertgebouw dat Microsoft op 6 januari voor mij (en nog wat andere relaties) heeft afgehuurd. De muziek was in voorgaande jaren erg mooi, dus ben benieuwd.


    29 december 2005 om 09:19
    Thomas

    “al jaren het nieuwjaarsevent”, mee eens ik ben van de partij. Wederom veel belovend!


    3 januari 2006 om 12:31

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!