Krant.com moet zwoegen voor z’n centen

6 maart 2005, 06:42

Amerikaanse en Europese dagbladen zijn dit jaar tien jaar actief op het wereldwijde web. Eindelijk maken sommige krantensites winst. De meeste vrezen de concurrentie van Microsoft en Google. “Na de hype en de val is het nu tijd voor een renaissance.’’ In het NRC van afgelopen donderdag een artikel van Jan Benjamin (registratie verplicht) over de worsteling van kranten met het medium internet.

Het artikel is voor een belangrijk deel gebaseerd op het vorige maand gehouden seminar Web+10: The Future of Online Journalism (zie ook: webplus10.blogspot.com).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Paul

    …ben ik de enige die afhaakt als er staat ‘registratie verplicht’?


    6 maart 2005 om 07:39

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!