Nieuw Google Logo?

10 februari 2006, 09:07

Nieuw Google Logo?

Nadat Google haar nieuwe Gmail logo introduceerde om qua stijl aan te sluiten op de toevoeging van Talk, dacht Patters dat het een goed idee was om het huidige Google logo ook maar eens van een uptodate jasje te voorzien. Het resultaat mag er zijn. Wat vinden jullie?

Martijn van Osch
Onbekend bij Onbekend

martijnvanosch helpt mensen en organisaties bij het zoeken, maken en delen van hun inspirerende verhaal. martijnvanosch gelooft dat alles en iedereen een inspirerend verhaal in zich heeft. De ene keer is het verhaal direct zichtbaar, de andere keer is het een zoektocht. martijnvanosch gelooft dat ieder verhaal aandacht verdient. En dat ieder verhaal een vorm verdient die bij het verhaal past. www.martijnvanosch.nl www.videoverhaal.nl www.itshappening.tv

Categorie
Tags

23 Reacties

    Pelle

    Goed dat die vieze inner bevel eruit is, maar die dropshadow moet imho ook nog geditched worden.


    10 februari 2006 om 10:29
    jeroenmirck

    Alwéér een scheet over Google. Pfff…


    10 februari 2006 om 10:29
    Roy

    Ik denk: een heel nieuw logo. Is dit alles?


    10 februari 2006 om 10:44
    jeroenmirck

    Dat bedoel ik: dit is echt non-nieuws…


    10 februari 2006 om 10:53
    chi666

    nu officueel, een trademark


    10 februari 2006 om 11:05
    Tinus

    .1 Het oude logo is beter

    .2 Mislijdende kop

    .3 Waar gáát het over?


    10 februari 2006 om 11:21
    Noedie

    Hoeveel zullen ze hiervoor betaald hebben?


    10 februari 2006 om 11:44
    Bas Brand

    Marketed facts…


    10 februari 2006 om 11:53
    Dirk

    Zucht…


    10 februari 2006 om 12:00
    Ruben’s usability

    BTW, het is niet Google’s nieuwe logo, gewoon een probeersel van iemand.


    10 februari 2006 om 12:44
    jeroenmirck

    Dat misverstand ontstaat alleen maar omdat iemand hier zonodig een heel blogbericht aan moet wijden… Als je niks te melden hebt, blog dan niet!


    10 februari 2006 om 12:46
    media

    Martijn, het is duidelijk dat de lezers dit soort berichten niet waardeerd (zelfs niet op vrijdagmiddag). Leuk geprobeerd…


    10 februari 2006 om 12:59
    kees

    het gaat hier alleen nog maar over google


    10 februari 2006 om 13:00
    Martijn

    @Marco: Tja, dat was ook een reden waarom ik ‘m eerst even aan je had doorgestuurd. Verwijderen?


    10 februari 2006 om 13:07
    media

    Nee hoor, ik heb er geen problemen mee (op de vrijdagmiddag).


    10 februari 2006 om 13:22
    Martijn

    OK… Misschien dat er een categorie ‘vrijdagmiddagposting’ aan MarketingFacts toegevoegd moet worden… 😉


    10 februari 2006 om 13:23
    Ruben’s usability

    Haha, arme Martijn. Mijn zegen heb je, mits het een origineel bericht is. Deze had van mij ook achterwege mogen blijven, want kom je op tig blogs al tegen.

    Ik vind het trouwens redelijk 1890’s om te zeggen “vrijdagmiddag”, we hebben het hier wel over internet, niet over tijdsgebonden media… 🙂


    10 februari 2006 om 13:36
    Peter

    Eerst al het nieuws over de fantastische nieuwe vormgeving van Startpagina en nu het Google logo. Waar houdt het op?


    10 februari 2006 om 13:43
    Laurens

    haha, de reacties zijn leuker dan het bericht zelf 😉

    moet kunnen op vrijdagmiddag!


    10 februari 2006 om 13:50
    media

    Bijna 400 views en een behoorlijk aantal reacties. Dat haalt een bericht over de overnameplannen van KPN (om maar een voorbeeld te noemen) niet. Er is dus blijkbaar wel een behoefte aan non-nieuws op vrijdagmiddag 😉


    10 februari 2006 om 14:06
    Martijn

    Gat in de (vrijdagmiddag)markt! 😉


    10 februari 2006 om 14:21
    media

    Niet voor niets dat de grote blogs de vrijdagmiddag fotofuck hebben. We hebben ook op Marketingfacts al eens wat pogingen gedaan maar is eigenlijk nooit een succes geworden. Blijkbaar verwacht men hier toch het serieuzere nieuws.


    10 februari 2006 om 14:33
    Martijn

    Ja… MarketingFacts is toch meer facts dan fun… Niks mis mee.

    MarketingFun.nl is trouwens nog vrij 😉


    10 februari 2006 om 14:39

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!