NSFW: Waarom ik niet blind inkoop…

7 april 2006, 11:35

Tijdens een -puur zakelijke- zoektocht naar advertentieruimte kwam ik Hennie tegen! Waar moet ik nou klikken?

Maarten Roelofs Manager Online Marketing & Sales Speurders.nl. Hiervoor ilse Media en Wanadoo. Van origine systeembeheerder (Unix, Cisco etc). Eerste activiteiten met internet in 1995, 'IPC', website ontwikkeling. Gelukkig voor het uiterlijk van het internet ben ik hier niet mee doorgegaan. Specifieke interessen zijn technologie en internet en de ROI van online marketing. Internet marketing is naar mijn mening de hoeksteen van elke marketingcampagne. Een campagne die zich niet op internet kan bewijzen moet ernstig heroverwogen worden. Kan zich ergeren aan uitspraken als 'alles wordt TV', het is namelijk net omgekeerd: 'alles wordt internet'

Categorie
Tags

7 Reacties

    media

    Daar zal Hennie Huisman blij mee zijn! Maar ehh, hoe kom je tijdelijk een zakelijke speurtocht nu op zo’n site? 😉


    7 april 2006 om 11:47
    D@VE

    Ik krijg Henny tegenwoording ook via de adware binnen, weet niet of Henny er blij mee is, maar ik in ieder geval niet, ben benieuwd waarom iemand als Henny met dergelijke bedrijven in zee gaat.


    7 april 2006 om 12:15
    Thomas

    Verdacht natuurlijk dat het filmpje al 5 minuten aan het spelen is 😉

    En ach, Hennie doet alles voor de centen volgens mij, dus dit zal hem niet zo kunnen schelen.


    7 april 2006 om 12:30
    rjmvandiepen

    Het onbekende dubbelleven van Henny misschien. Zal het filmpje over zijn dochter gaan?


    7 april 2006 om 12:54
    maarten

    Tsja.. kruistocht is bijna een eer. Ik heb er inderdaad veel moeite mee dat ik op beide vlakken (marketing & sales) moet concurreren tegen partijen die geen scrupules hebben om zowel adverteerder als consument te belazeren.

    Het is mij bij inkopen een enkele keer gebeurd dat ik (na stevig spit werk) bleek op absolute meuk- sites terecht te zijn gekomen. En hup! een google adwords accountje erdoor om de ctr te maskeren, en mooie campagne gedraaid? of niet?


    7 april 2006 om 13:13
    ErwinVanLun

    Eigenlijk zouden we op MF een porno blogger moeten aantrekken. Iemand die gewoon ongegeneerd porno-sites afstruint en nieuwe marketing methodieken inzichtelijk maakt voor de marketing community. Want zoals we allemaal wordt daar voortdurend het wiel voor ons uitgevonden maar komen we daar pas veel later achter. Veel later dan bij ‘gewone’ branches. Dus: wie durft? Of moeten we een speciaal anoniem profiel maken die we laten vullen door gastbloggers?


    8 april 2006 om 12:41

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!