Online Tuesday #46: Online vs muziek – de impact van disruptie

27 mei 2014, 09:45

Hoe vaak is niet geroepen dat de muziekindustrie achter de feiten aanloopt? In ieder geval al 15 jaar, sinds de start van Napster in 1999. De paradox is nu, dat de muziekindustrie vooroploopt als het gaat om disruptie: als geen ander kennen de oude en nieuwe partijen de impact die internettechnologie op een sector kan hebben.

Tijdens Online Tuesday #46 gaan we leren van die partijen. Horen wat die impact was én is en hoe je ermee om kunt gaan, op in kunt spelen en zelfs van kunt profiteren.

Sprekers

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag om 12.00 uur ('s middags). Dan worden de eerste 200 plaatsen vrijgegeven. Inschrijven doe je hierrr!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Geen probleem! Volgende week op dinsdag 3 juni om 12 uur volgt een (kleinere) tweede ronde van extra inschrijvingen. Dan is het ook pas mogelijk om je aan te melden voor de wachtlijst (zodra de 'normale' inschrijving vol is).

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE en DQ&A Media Group.

De events worden mede mogelijk wordt gemaakt door onze sponsoren Microsoft, MeasureWorks en Massarius. De videoregistratie en livestream worden verzorgd door Event Producent.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!