Overture’s Advertiser Workbook

3 augustus 2004, 04:00

Alhoewel het op eerste gezicht allemaal erg simpel lijkt, is het plaatsen van gesponsorde koppelingen via Google Adwords of Overture geen sinecure. Welke zoekwoorden en copy gebruik je? Hoeveel bied je voor een zoekwoord? Hoe monitor je de resultaten en stuur je de campagne bij?

Voor de SEO-specialisten heeft Overture nu het Overture Advertiser Workbook online gezet. Het gratis werkboek is per hoofdstuk (als pdf-bestand) te downloaden.

Overture Advertiser Workbook:

1. Introduction

2. Writing Effective Search Listings

3. Initial Bidding Strategies

4. Tracking Your Results

5. Advanced Bidding Strategies

6. Managing Your Account?Using the DirecTraffic Center

7. Forming Your Marketing Strategy

Appendix

Glossary

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!