Pepsi-commercial: waanzin of slimme marketing?

29 januari 2004, 21:13

Pink, Beyonce Knowles, Britney Spears en Enrique Iglesias in de nieuwste tv-commercial van PepsiDeze week is de Gladiators tv-commercial van Pepsi in premiere gegaan. In alles brengen ze de commercial alsof het een nieuwe film van Spielberg betreft. Met supersterren als Pink, Beyonce Knowles, Britney Spears en Enrique Iglesias hebben ze in ieder geval een zak met geld uitgegeven waarmee een aardige film te maken zou zijn.

De commercial (onderdeel van de Dare for More campagne) is gemaakt door Tarsem Singh die ook verantwoordelijk was voor de film “The Cell” alswel voor muziekvideos zoals R.E.M.‘s “Losing My Religion”, En Vogue’s “Hold On” en Deep Forest’s “Sweet Lullaby.”

Voor de liefhebbers van Beyonce, deze week werd ook bekend dat ze een contract van 3 miljoen dollar tekende om aan de nieuwe Tommy Hilfigers campagne mee te werken (bron: WWD).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Alessandro Machado

    The commercial Gladiators is very good. The best commercial to PEPSI!


    11 april 2004 om 00:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!