Programma Marketing & Insights Event (MIE) 2018 bekend! #adv

MOA
9 januari 2018, 09:30

Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights, hoe maak je inzicht inzetbaar en krijgt elke marketinginspanning een sneeuwbaleffect? Het MIE, Nederlands grootste Marketing & Insights Event, laat geen vraag onbeantwoord.

Laat je inspireren door 95 praktijkcases en hands-on masterclasses van o.a:

ASICS, Beerwulf, BNNVARA, Bugaboo, Facebook, Funda, Google, GoSpooky, ING Bank, RTL, SNS, Tele2, TrendsActive, VodafoneZiggo, Wehkamp en YoungCapital.

Ontmoet daarnaast 2500 – 2700 marketeers, insights professionals, digital & webanalisten en datamanagement professionals op het Winter Paradeplein!

Kijk hier voor het volledige programma.

Inschrijven

Schrijf je hier in, gebruik de speciale Marketingfacts-kortingscode TXHKP en kom naar het MIE voor slechts €119,50* (ipv €139,50).

*Prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 30 januari, 17.00 uur.

Voor meer informatie over het MIE 2018: www.mie.nl

De MOA is hét Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics. De wereld van marketing insights, onderzoek en analytics is voortdurend in ontwikkeling. Organisaties gaan over op nieuwe manieren van werken, technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en ook de juridische aspecten van privacy en onderzoek staan niet stil. Dit zorgt voor talloze strategische, tactische en organisatorische uitdagingen op het gebied van insights en analytics. Het MOA Expertise Center heeft dé kennis en expertise in huis om deze uitdagingen aan te gaan.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!